Критерії оцінювання за 12-бальною системою
|
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
|
|
I. Початковий
|
1
|
Учень
(учениця) розпізнає один із кількох запропонованих математичних об'єктів
(символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших;
читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу; зображує
найпростіші геометричні фігури (малює ескіз)
|
|
2
|
Учень
(учениця) виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними
виразами; впізнає окремі математичні об'єкти і пояснює свій вибір
|
|
|
3
|
Учень
(учениця) співставляє дані або словесно описані математичні об'єкти за їх
суттєвими властивостями; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання
|
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень
(учениця) відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень; називає
елементи математичних об'єктів; формулює деякі властивості математичних
об'єктів; виконує за зразком завдання обов'язкового рівня
|
|
5
|
Учень
(учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил
виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника;
розв'язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим
поясненням
|
|
|
6
|
Учень
(учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил
виконання математичних дій власними прикладами; самостійно розв'язує завдання
обов'язкового рівня з достатнім поясненням; записує математичний вираз,
формулу за словесним формулюванням і навпаки
|
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень
(учениця) застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв'язання
завдань у знайомих ситуаціях; знає залежності між елементами математичних
об'єктів; самостійно виправляє вказані йому (їй) помилки; розв'язує завдання,
передбачені програмою, без достатніх пояснень
|
|
8
|
Учень
(учениця) володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; розв'язує
завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням; частково аргументує
математичні міркування й розв'язування завдань
|
|
|
9
|
Учень
(учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;
самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням;
виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування математичних
тверджень; розв'язує завдання з достатнім поясненням
|
|
|
IV. Високий
|
10
|
Знання,
вміння й навички учня (учениці) повністю відповідають вимогам програми,
зокрема: учень (учениця) усвідомлює нові для нього (неї) математичні факти,
ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім
обґрунтуванням; під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно
використовує їх; розв'язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням
|
|
11
|
Учень
(учениця) вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування,
переконливо аргументує їх; самостійно знаходить джерела інформації та працює
з ними; використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього (неї)
ситуаціях; знає, передбачені програмою, основні методи розв'язання завдання і
вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням
|
|
|
12
|
Учень
(учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу
розв'язання математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати
набуті знання; здатний(а) до розв'язування нестандартних задач і вправ
|
Коментарі
Дописати коментар